Αναζήτηση

ΜΕΝΟΥ

ΕΑΑΑ Παρ. Βόλου-ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ

Το παράρτημα Μαγνησίας   εκτέλεσε ένα επταήμερο οδοιπορικό στα δυτικά Βαλκάνια. Αναχωρήσαμε στις 25/5/2024, μετά τον αστυνομικό και τελωνειακό έλεγχο, φθάνουμε στην Αλβανία. Περνάμε από της πόλεις Κορυτσά , Πόγκραδετς και το απόγευμα φτάνουμε στα Τίρανα. Ξενάγηση στην πρωτεύουσα της Αλβανίας. Την επομένη φθάσαμε στο Μαυροβούνιο στο Μπαρ το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας. Μέσω της παραθαλάσσιας διαδρομής που ακολουθήσαμε επισκεφτήκαμε το Μοναστήρι του Rezevici . Θαυμάσαμε το όμορφο νησάκι του Αγίου Στεφάνου. Φθάσαμε στη Μπούτβα και περιηγηθήκαμε στο ιστορικό κέντρο της πόλης μέσα στο κάστρο. Ακολουθήσαμε τις πανέμορφες δαντελωτές ακτές όπου είχαμε την ευκαιρία να απολαύσουμε πανέμορφους κολπίσκους, ατελείωτα νησάκια και γραφικά μέρη Νέουμ – Σπλίτ – Τρογκίρ – Λόζοβατς και Κρκα. Επισκεφθήκαμε το Πλίτβιτσε τον επίγειο παράδεισο. Ένα τεράστιο εθνικό πάρκο με μία σειρά λιμνών που συνδέονται με μικρούς η μεγαλύτερους καταρράκτες, ένα θέαμα μοναδικό με μαγικές εικόνες. Η φύση δημιούργησε ένα από τα πιο όμορφα θαύματά της, που αφήνουν άναυδο τον επισκέπτη. Ένα συγκρότημα 16 λιμνών άλλα υψηλότερα, άλλα χαμηλότερα που με μια σειρά καταρρακτών, τα νερά πέφτουν από τη μια λίμνη στην άλλη. Ξενάγηση σε μια από τις ομορφότερες πόλεις της Μεσογείου, προστατευόμενη από την UNESCO το Ντουμπρόβνικ το μαργαριτάρι τις Αδριατικής. Επισκεφθήκαμε την παλαιότερη πόλη του Μαυροβουνίου, την ρωμαϊκή Κάτταρον τη σημερινή σλάβικη Κότορ (KOTOR), κτισμένη στους πρόποδες του απόκρημνου ορεινού όγκου Λόβτσεν (1.479 μ.) στο νότιο άκρο του ομώνυμου όρμου στις ακτές της Αδριατικής .Απολαύσουμε την διαδρομή στον κόλπο του Κότορ (Boka Kotorska) το οποίο αναφέρεται συμβολικά και έως το νοτιότερο Φιόρδ της Ευρώπη. Απολαύσαμε το μαγευτικό Σοτομόρε στο Μαυροβούνιο και αναχωρήσαμε το πρωί για επιστροφή στην πατρίδα στις 01/06/2024. Ήταν ένα όμορφο οδοιπορικό με όμορφες αναμνήσεις στα δυτικά Βαλκάνια πού μας μετέφερε με ασφάλεια ο εξαιρετικός οδηγός Μάκης Παρρησιάδης και η επίσης εξαίρετη οδηγός σύζυγός του Ιωάννα. Το οδοιπορικό μας αναλύθηκε διεξοδικά τόσο Ιστορικά όσο πολιτιστικά και κοινωνικά – οικονομικά από τον επίσης εξαιρετικό ξεναγό Γρηγόρη Μπράμο. Ευχαριστούμε όλους τους συμμετέχοντες στο οδοιπορικό καθώς και το πρακτορείο ταξιδιών IONISTOURS.